ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΚΗΡΥΞΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ
για την υποβολή προσφοράς και την επιλογή αναδόχου για την ανάθεση της υπηρεσίας «ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ – ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ»,στα πλαίσια της πράξης Interreg Euro–MED “Greener AgRo–fooD logistics in the mEditerraneaN aera” (με Ακρωνύμιο GARDEN, Euro–MED0200635) (Κύριος CPV: 79952000-2 «Υπηρεσίες εκδηλώσεων», συμπληρωματικός CPV : 79823000-9 “Υπηρεσίες εκτύπωσης και παράδοσης) με εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ίση με € 16.000,00 ευρώ (του άρθρου 120 «Έναρξη διαδικασίας σύναψης σύμβασης» του ν.4412/2016 με τη διαδικασία του αρ. 118 «Απευθείας Ανάθεση» του ν. 4412/2016).
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με τις προδιαγραφές της υπηρεσίας, θα απευθυνθεί σε υποψήφιους ανάδοχους επιλογής στης αναθέτουσας αρχής (βλ. Πίνακα Αποδεκτών) και θα αναρτηθεί στον ιστότοπο της Εταιρείας και στο ΚΗΜΔΗΣ (άρθρο 120 παρ. 3α του Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Οι υποβαλλόμενες προσφορές κατατίθενται στην αναθέτουσα αρχή /αρμόδια υπηρεσία με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέχρι 02/05/2025 και ώρα 14:00.
Κάθε μορφής επικοινωνίας με την αναθέτουσα αρχή, καθώς και μεταξύ αυτής και του αναδόχου, θα γίνονται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα. Όλες οι επικοινωνίες σε σχέση με τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας σύναψης της σύμβασης, καθώς και όλες οι ανταλλαγές πληροφοριών εκτελούνται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή εγγράφως. Περαιτέρω πληροφορίες δίνονται στα e-mail: info@heraklionmsa.gr, dimitriou@heraklionmsa.gr, και τα σχετικά αιτήματα παροχής διευκρινίσεων υποβάλλονται και απαντώνται ηλεκτρονικά (e–mail), στις ίδιες διευθύνσεις, μέχρι και δύο (2) εργάσιμες ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής της προσφοράς.